Kaos

Oj, det var några år sedan jag bloggade... Genomgår en stor förändring i mitt liv och det är nu dags att välja; vill jag leva i Kaos eller i Lugn Och Harmoni? Lätt val för de flesta i både tanke och utförande kanske, ett svårt val för en del, inte i tanke men väl i utförande.

Jag har under hela mitt liv levt i Kaos (i mitt inre). med allt det nu innebär. Det har kanske inte alltid registrerats av andra, mer än att jag har ett jävla humör, stönig och kan verka helt omöjlig! Jag har ständigt undrat "va fan är det för fel på mig?", eller kanske "vilka jävla idioter och svin alla andra är!" Inte helt lätt att sakta börja upptäcka att "alla andra" inte är idioter och svin, utan det kanske är jag...krasst sagt.

Det är inte en lätt upptäckt och jag har alltid (försökt) vara stark och tänkt att det löser sig! Det gör det sällan..., inte av sig självt i alla fall.
Min väg till ett liv i Lugn Och Harmoni är förmodligen jävligt lång och kämpig, men är man så inåt helvete stönig som jag, så jävlar i mig ska det gå!

Jag har tänkt använda mig av bloggen för att skriva av mig allt jävelskap och jag har ett enormt behov av att prata och för att skona mina närmaste, så skriver jag av mig också!

Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0